sâmbătă, 16 septembrie 2017

Reader Problems Book Tag




Toamna a venit și, în sfârșit, pot și eu să am parte de ceva vreme ploioasă și răcoroasă. Asta după ce persoanele verii mi-au făcut parcă în ciudă cu rezistența lor la temperaturi extrem de ridicate. Cum rezistă?! Temperaturile ridicate încă se țin bine (recunosc, cred că le vom căuta la iarnă!), dar toamna își face loc subtil, iar zilele astea, când nu e nici frig, nici cald, sunt perfecte... Sper că voi începe să postez mai des, iar acest tag a fost binevenit ca un prim pas al lunii Septembrie. 





1.Ai 20.000 de cărți pe lista de TBR, cum decizi ce să citești în continuare?  




Autorii favoriți au prioritate; neapărat aleg următorul volum al seriei care îmi place; atunci când am cărți împrumutate de la bibliotecă, le citesc mai întâi pe acelea și le pun pe cele cumpărate pe lista de așteprate – o variantă din astea trei.


2. Ești la jumătatea unei cărți și nu îți place. O abandonezi sau o continui?



Continui... chiar dacă simt că îmi vine să rod coperțile de nervi. Metaforic vorbind. Oare? Poate am noroc să las cartea într-un colț și să uit de ea sau o abandonez pe loc și spun că o voi citi altădată. Yeah,right! Dar, de cele mai multe ori, încerc să continui, fiindcă găsesc eu vreun citat sau două și în cele mai plictisitoare cărți.
 
3. Sfârșitul anului vine și ești în urmă cu reading challenge-ul. Încerci să recuperezi? Dacă da, cum?



Reading challenge?! Fir-ar! Am și uitat de el. Sunt în urmă pentru că tot uit să trec cărțile citite pe Goodreads. Mă gândesc la asta așa cum mă gândesc la lucrurile importante pe care se presupune că trebuie să le fac: mai e timp...


4. Coperțile unei serii pe care o iubești nu se potrivesc. Cum faci față?

Cu greu. Știu că noi, cititorii, iubim cărțile indiferent de circumstanțe și le acceptăm așa cum sunt... dar uitați-vă puțin la asta:



5. Toată lumea împreună cu mamele lor iubește o carte care ție nu îți place. Cu cine legi sentimentele tale comune?



Mereu vorbesc cu mama când îmi place sau nu îmi place o carte. Asta pentru că este singura persoană care chiar pare interesată. Restul sunt ceva de genul ,,Aha...bine...’’. Hei! (De-asta sper că mă voi obișnui mai repede cu bookblogging-ul, unde obsesia pasiunea mea se poate manifesta în voie). Mama îmi asculă laudele pe care le aduc unei cărți și tot ea mă suportă când mă plâng încontinuu de una care nu-mi place. Nu numai că mă ascultă, dar facem și conversație pe diferite teme legate de cărțile respective.


6. Citești o carte în public și ești pe cale să începi să plângi. Cum te descurci?



Deocamdată nu s-a întâmplat. Citesc în public, dar prefer să las scenele importante pentru acasă, undeva unde să fie liniște și să să pot vizualiza/ procesa ceea ce citesc.
 

7. Continuarea unei cărți care ți-a plăcut tocmai s-a publicat, dar ai uitat tot ce s-a întâmplat în prima carte. O vei reciti?


Dacă am timp, da. Așa ai în minte toate detaliile și povestea nu pare întreruptă. Dar, dacă e vorba de seria pe care o ador, mai mult ca sigur nu am uitat nimic! Mai sunt utile acele ,,rezumate’’ subtile pe care autorii le fac ca să-ți dea o mână de ajutor.


8. Nu vrei ca cineva să îți împrumute cărțile. Cum îi spui politicos nu când cineva te întreabă?
 

Îi spun că îi voi da cartea după ce o termin... și aștept să uite că am spus asta.
 

9. În ultima lună ai abandonat 5 cărți. Cum treci peste acest reading slump?


5 cărți?! Rar fac așa ceva! (VEZI ÎNTREBAREA NR.2) Glumesc. Oarecum. O carte proastă m-a adus în starea asta, numai o carte excepțională mă scapă de ea.


10. Sunt multe cărți care ies în evidență pe care ai muri ca să le citești. Câte cărți ai terminat prin a le cumpăra?



Aleg cărțile care îmi atrag mai mult atenția, aparițiile pe care le așteptam, genurile care sunt pe gustul meu. Dacă aud peste tot numele unei cărți încerc să fac rost de ea cât mai repede posibil... ca să nu mă simt prea  înapoiată 😊), iar gândul că am o mulțime de cărți pe lista de TBR mă face să cheltui cu înțelepciune...Încerc să rezist.
 
11. După ce ai cumpărat toate aceste cărți, cât de mult stau în biblioteca ta până să ajungi la ele?

Nu prea mult. Dacă am așteptat să citesc cărțile respective sau dacă am auzit multe despre ele, celelalte cărți cad deocamdată pe locul al doilea.



Mulțumesc mult Dariei de la Cărțile Nopții pentru acest tag. A fost super distractiv și m-a făcut să-mi recunosc ,,viciile’’ de cititor. Recomand și dau mai departe tag-ul tuturor celor care doresc să-l preia. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu